verzending en retouren

Verzending

Wij leveren aan adressen in NL, BE en DE. Helaas is verzending buiten deze regio's niet mogelijk. Neem in dat geval contact met ons op. 

Verzending binnen Nederland

Voor 14:00 uur besteld? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst verzenden wij op maandag. Indien voorradig mag je je pakketje, na verzending, binnen 1-2 werkdagen in huis verwachten.

Overdag niet thuis om het pakketje aan te nemen? Geen probleem! Geef een ander adres op bij het invullen van je gegevens en wij zullen je pakketje daarheen versturen, met uitzondering op postbus adressen. 

Is je bestelling boven de €30,-? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor overige bestelbedragen betaal je €3,95 verzendkosten (Post NL).

Verzending België en Duitsland

Bij een bestelling vanaf 200,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij een lager orderbedrag brengen wij een standaard bedrag van €7,- verzendkosten in rekening.

Ruiling

Indien je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, ruilen wij het artikel binnen 14 dagen graag voor je om. Je kunt je ruiling aangeven in het online retourformulier. Wij sturen je dan kosteloos het nieuwe artikel toe.

Ruilingen & retourzendingen kun je afgeven bij een Post NL punt bij u in de buurt. Vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren, dit is je verzendbewijs. Hiermee kunnen wij het pakket traceren mocht het vertraging hebben of kwijt raken. 
Zodra wij jouw geretourneerde bestelling hebben ontvangen, wordt dit per e-mail aan je bevestigd.

Retourzending

Je mag je bestelling natuurlijk ook altijd binnen 14 dagen retourneren, mits het artikel compleet is met aangehecht prijskaartje, ongedragen is en geen schade heeft. Beschadigde artikelen of artikelen met vlekken o.i.d. worden niet geaccepteerd als retour. Artikelen die niet via deze website zijn gekocht kunnen niet geretourneerd worden maar dienen terug te worden gebracht/gestuurd naar het desbetreffende verkooppunt.

Plak het retourlabel op je bestellingsformulier op de originele verpakking en geef je pakketje af bij een Post NL punt. De retourkosten hiervan zijn voor eigen rekening.

SALE artikelen mogen worden geruild of geretourneerd. De verzendkosten hiervan worden niet vergoedt.

Klachten

Heb je een product ontvangen dat beschadigd is of is er een kwaliteitsprobleem? Neem dan contact op met de klantenservice via e-mail (customerservice@transferfashion.nl) of bel: +31 20-615 99 61 (bereikbaar tijdens kantooruren 08:30 – 17:00 uur).

Je kunt geen aanspraak doen op garantie als er sprake is van: normale slijtage als gevolg van gebruik, beschadiging door opzet of door nalatigheid of beschadiging door het niet of onjuist in acht nemen van de gebruiksinstructies en/of de behandelingsinstructies.

Stornering

Bij retournering betalen wij het betaalde bedrag binnen 30 dagen terug op het betaalmiddel waar je mee hebt afgerekend.