Veelgestelde vragen


ONLINE SHOPPING

 

01. WELKE BETAALMIDDELEN KAN IK GEBRUIKEN?

Bij ons kun je betalen met: iDeal, VISA, Mastercard, Maestro en Vpay. Let op: stuur je je bestelling retour? Dan wordt het betaalde bedrag via dezelfde betaalmethode teruggestort.

 

02. HOE GEBRUIK IK EEN KORTINGSCODE?

Wanneer je de artikelen die je wilt aanschaffen in het winkelmandje hebt geplaatst, vind je in het pop-up scherm een balkje links onderin met 'KORTINGSCODE'. In dit scherm vul je de kortingscode in en druk je op GEBRUIKEN. De korting wordt nu automatisch verrekend. Ben je deze stap al voorbij? Dan kun je de kortingscode ook nog invullen na het inloggen of registreren. 

 

03. MIJN BETALING IS NIET GELUKT. WAT MOET IK DOEN?

Wanneer je betaling niet is doorgekomen, komt de bestelling ook niet in ons systeem. Dit betekent dat je bestelling niet verzonden zal worden. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen.

04.TOEN IK EEN ARTIKEL IN MIJN SHOPPINGBAG LEGDE, WAS HET OP VOORRAAD, MAAR TOEN IK AF WILDE REKENEN LUKT DIT NIET. HOE KAN DIT?

Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je je bestelling hebt afgerond. Als een artikel heel populair is, kan het zijn dat het nog beschikbaar was toen je het in je shoppingbag plaatste, maar dat het was uitverkocht op het moment dat je wilde afrekenen. Je kunt ons wel altijd even bellen om na te vragen of het artikel weer leverbaar wordt: 020-6159961.